Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: korai zöngék
népszerűTyberius06Férfi

81 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: korai zöngék
121. hozzászólás - 2015.02.12. 13:46:30 (Válasz Miklós #120 hozzászólására.)
Üdv Miklós!

Ez így kb rendben is van, én speciel ennyit vártam volna el mondjuk úgy 2 hete és akkor mondjuk kevesebb és kisebb felháborodással folyna a tesztelés.
Pontszám: 7.92
népszerűEwokmaci

6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: korai zöngék
122. hozzászólás - 2015.02.12. 16:08:47
Őszinte részvétem!
Remélem, azért a fejlesztés emiatt nem marad abba, és lesz előrelépés!
Pontszám: 0
népszerűlendoo

42 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: korai zöngék
123. hozzászólás - 2015.02.13. 22:01:57
Őszinte részvétem.
Pontszám: 6.43
mindenki kedvenceD_S_

6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: korai zöngék
124. hozzászólás - 2015.02.22. 14:49:47
részvétem :!!!
Pontszám: 0
népszerűTyberius06Férfi

81 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: korai zöngék
125. hozzászólás - 2015.02.23. 22:42:41
Mivel ezt az ötletet anno csak pár emberrel osztottam meg zárt béta folyamán, gondoltam a nagyközönség elé vetem. Valszeg ilyen irányú fejlesztésre nem fog sor kerülni, mert új tartalmakat akarnak fejleszteni, de gondoltam miért ne.
Arról van szó, hogy néhány a játékban felbukkanó lapot lehetne update-elni utólag, hogy esetleg mókapaklik szintjén előkerüljenek. Ezek voltak a felvetéseim a szövegezés elsősorban a lapot programozónak szólt ezt az egészet a neki írt levélből másoltam ki:

Ezek a lapok eléggé réteglapok, nem is spoilerek, de mindegyikben látok fantáziát, és nem sok kell hozzájuk, hogy akár a játék közben is találkozhassunk velük, bár versenyen egyik koncepció se használható (még), mókának még jók lehetnek. Írok indoklást is. Félkövérrel vannak jelölve, amiket változtattam, vagy hozzáírtam.

1. Khór

Dornodon, szörny (varkaduar/ork) 2szk, KF
IK: 3vp
S: 3 V: 4

1 vp: húzz egy lapot és mutasd meg: ha a lap nevében szerepel a varkaudar vagy ork szó, vagy varkaudar vagy ork az altípusa, akkor vedd a kezedbe és kapsz egy 1Szk-t, egyébként dobd a gyűjtőbe. Ezt a képességet csak a saját körödben, körönként max. 2-szer használhatod.
Áramlás: ebben a körben a következő fix. IK-jú varkauradot ingyen kijátszhatod.

indoklás: egyrészt 4 vp-ért marha drága, a varkaudarok egyébként is erőforrás hiányban szenvednek, mert nem kaptak semmi olcsóbbítást, max. a hívó kürttel lehet valamit kezdeni (egyébként itt is jelezném, hogy a varkaudar özönlést és a varkaduar fétist mint jövőben megjelenő lapokat tudnám ajánlani, mindkettő esszenciális lenne ehhez az etnikumhoz). A fétissel annyi probléma lehet, hogy drágítja azokat a forrásokat, amik egy vagy több varkaudarra hatnak, ez közel áll ahhoz a problémához, amit a destab/fókuszált mágia kapcsán mondtál nem rég.). Másik probléma, hogy matyee-ék tudja fene miért, de leszedték a képességből, hogy a nevet is figyelje (ez nemtom, hogy azért van, mert nem tudta megoldani a programozást, hogy figyelje a lap a névben levő szöveget, vagy csak szimplán elbalfaszkodta a dolgot - már elnézést.), pedig az eredeti lap (http://beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=4284) képességében is benne van ez, így még tovább gyengült az amúgy sem acélos Khórunk (kidobja a pálinkát, özönlést, fétist). Az Áramlás pedig kell mint alternatíva, ha nem tudunk mit kezdeni szegénnyel. Viszont szépen meg tudja indítani a varkaudar hordát, akár egy másik khórt kijátszva belőle.


2. Vámpír sámán

Leah, szörny (vámpír) KF, élőholt, 1szk
IK: 2vp
S: 0 V: 3

Repül.
P), 2vp: a kezedből kijátszhatsz egy vámpírt az IK kifizetése nélkül.
Áldozd fel egy vámpírodat: egy forrás, mely egy vagy több vámpírodra hatna, nem jön létre.

Indoklás: baromi régi lap (2000-es talán a rúvel hegyből). Ezzel a képességgel repülés nélkül igazából semmit nem ér, a második képessége, pedig követeli az aktív vámpírt, így pl. kijátszása után nem képes megvédeni a vámpírokat egymaga, mert nem aktív, szóval kell az, hogy bármely vámpírt, NE csak az atkívat. Még így se lesz spoiler, de legalább befér a vámpír pakliba (egészen addig amíg jön majd talán a kripta). Kapott egy KF-et bár annak nincs jelentősége, úgy se használ tárgyakat nagyon a vámpír pakli, viszont az 1 ÉP-s védekezés az kevés, szóval azt átírtam 3-ra.


3. Szubreális vámpír

Leah, szörny (vámpír) KF, élőholt, 1szk
IK: 3vp
S: 4 V:2

Repül. Kijátszásakor és mindig, amikor gazdát cserél, kap egy izomjelzőt.
(a lap többi része nem változik, illetve annyi, hogy az aktivitáshoz nem kell ÉP-t áldozni, az a szöveg lejönne.)

indoklás: benne van ez a lap is a HKKO metájának leggyengébbjei között. 3-ért úgy, hogy még áldozni is kell ÉP-t ahhoz, hogy támadni tudjon egyből, elég gyengének számít. Ennél még az áruló yatmog is erősebb és az csak nemgyakori. Szóval repülne és egyből kapna egy izmot, ha az ellen átveszi, ugye kap mégegyet, így az ellennél már 2 izommal lenne, és míg én 5-öt sebeztem vele, az ellen már 6-ot fog, nálam egy izom sült ki, nála 2 fog, szóval neki is megéri, nekem is megéri, és mehet a trükközés a jelzők leszedésével. Csak arra kell programozási szempontból figyelni, hogy az izom kisül, amikor egy lap gazdát cserél.

4. Manaforrás

Szabálylap

Minden játékos a harmadik körében +1 vp-t, a negyedik körében +2 vp-t és az 5-dik körétől kezdve +3 vp-t kap a kör elején. (Az 5-dik körtől tehát a kör elején 8 vp-t kapnak a játékosok) Ha van játékban Ínséges idők szabálylap, a lapok hatása kioltja egymást.

indoklás: a lap, ami gyakorlatilag használhatatlan a meglévő verziójában. Semmire nem jó, amilyen lapkészlettel és metával az online rendelkezik, ott már nem nagyon vannak 6+ körök, amikor is előjönne ennek a lapnak a hatása. Nem is értem meg, hogy kerülhetett be így, ahelyett, hogy egy jó kis teljes front jött volna inkább, korlátozva, hogy ne omlassza össze a szervert. Viszont ezzel a lappal annyi a probléma, hogy ha meg is valósulna a változtatás, lehet további finomhangolásra lenne szükség.



Szóval ezek voltak az ötletek ezekre a lapokra, de mint fentebb mondtam a 0-val egyenlő az esély, hogy hozzájuk nyúljanak.
Pontszám: 7.31
népszerűTyberius06Férfi

81 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: korai zöngék
126. hozzászólás - 2015.03.04. 12:26:57
Amennyiben megkapjuk a kért topikot, akkor ezt átmásolom oda innen.


Javaslatok esetleges kezdőpaklikra:
- tárgy, de nem fókuszkristályos - ehhez szükségesek lennének új tárgyak védelemnek leginkább, mert az aprókincs-kyorg gömb megoldja az erőforrást (bár jó lenne tőlük független gyakori/nem gyakori szk termelés is - ritka vonalon többen szeretnénk ha a sárkány kincse valami optimalizáltabb 2008-hoz igazított kicsit módosított változata megjelenne online is, elvégre a metához képest az is 8-9 éves lap), illetve lapleszedésnek, bár tudom, hogy a tárgyak nincsenek ebben eleresztve és ezek a megoldások is ritkák, bár pl. tárgypakliba beférne a goblin vezér, illetve tárgy vonalon el lehetne indulni pár irányba, ha jönnének új tárgyak még (sebzős, gyógyítós stb... kombózó lapok).
- manó pakli (ez új) - Manókirálynőre pl. egy IK update ráférne. Szóval manók. Színben sokszínűek rendesen konfigurálhatóak, kaphatnának új lapokat, új manókat (keresés elsősorban), vannak jó alternatívák rájuk a ritkák között is (bár sajnálatos, hogy az egyik kulcs lap az erősen limitált - fenyőőr manó - karácsonyi kiadás, nem sok van belőle piacon), az erőforrásaikat pedig lehetne update-lni akár egy új kiegészítő gyak-nemgyak lapjaiból is.
- teknős - mert népszerű, mert nem sok hiányzik neki, hogy jó legyen, plusz lehet őket újra összerakni az invázió megjelent lapjaiból is, mondjuk így is kaphatnának új lapokat, de inkább erőforrásban kéne frissíteni őket.
- horda 01 - jó és/vagy semleges - én nem vagyok nagy hordaszakértő, de ide is valami használható dolog kéne, de ne túl erős, ami mondjuk 2-3-dik körre fixen viszi a meccset, mert az megint nem jó.
- horda 02 - gonosz és/vagy semleges - ugyanaz mint a fentebbi horda verziónál. Akár egyik, akár másik lehetne repülő lényes is. Pl. most nézem, hogy vannak régebbi egész érdekes és főleg egyszerűbb gyak-nemgyak repülő lények, amiket lehetne hozni.
- kalandozók - itt lehet általános vagy specifikusabb kalandozó paklikkal mókázni. Vannak most már használható KF-es tárgyak is, szóval akár azokat is bele lehetne venni a buliba. De lehetne a gnómokat is tovább vinni, belőlük egyébként is van már a játékban pár használható gyak-nemgyak. És jöhetnének még. De pont kalandozókból rengeteg verzió lehet, csak arra kellene figyelni, hogy a 2006-2007 előtti lapokat (tehát már a régmúlt/múltidézőben megjelenőeket is, az előtte levőket meg pláne: ŐV, Rúvel stb...) kéne update-elni az asztali verziójukhoz képest, akár IK-ban, akár képességben.
- varkaudarok (ez új) - ha behozzátok a varkaudar özönlést (kicsit persze updatelve, lassan 13 éves lesz az a papír) illetve a fétist, mindkettőt mondjuk nemgyakoriként (a fétis problémás a reakció szivató képessége miatt, de max új képességet kapna a nerub kórokozóhoz hasonlóan), illetve kapnának egy-két használható varkaudart az újabb (2007-2010-es asztali) gyak-nemgyak készletből, akkor használható és tovább fejleszthető paklit lehetne kihozni belőle
- varázslat pakli - ez egyfajta direktsebző pakli lenne, viszont ezzel óvatosan kéne bánni, mert vállhat az új fókusszá (bár blokkolás nélkül), viszont későbbi konfigurálhatósága képezhetné egy kontroll alapjait.
- bűbájpakli - az elképzelés jó volt az eddigiben, de sokkal konkrétabban kéne meghatározni a koncepciót. Pl. gondolok arra, hogy elmehetne egy gyógyítós irányba és megkapná újként a gyógyítás fájdalma nevű lap egy átdolgozott (valahol a régi és új közötti verzió) változatát. Vagy lehetne egy konkrétan csak bűbájokkal sebző szivató verzió stb.

A fentebbi rész képezte kb. amit Miklósnak is küldtem.
Viszont most néztem pár lapot 2008 előtti kiegekből és ott is vannak érdekes, de egyszerű lapok. Szerintem és ez csak az én véleményem lehetne picit lassítani a HKKO evolúcióján, ha már eleve ennyire belecsaptak anno a lecsóba a 2008-as 8-dik kiadással. Visszanézve rengeteg olyan régi lap van, amiket némi IK update-tel, némi képesség frissítéssel lehetne behozni, valszeg nem durvítanák be nagyon a játékot, hogy aztán egyre több és erősebb counter meg leszedés kelljen ellenük.
A másik amit érdemes lenne megfontolni.
Ahogy hallom, de lehet rosszul, vagy tévesen, az asztali HKK-ból kezdenek kihalni a galetkik/testrészek, szakértelmek stb... Előbbieket pl. nagyon jól fel lehetne használni kalandozókként, szörnyekként, a testrészeket pedig tárgyakként, vagy bűbájokként. El lehetne kerülni egy okos tervezéssel és nem csőlátásban az asztali evolócióját követve, hanem önálló úton haladva, a játék ennyire brutál felgyorsulását. Online nincs ősmágia, nincsenek mindenféle ikonok, amik egy-egy asztali lap meghatározó képességét képezik (pl. védekezés, háló, horgony - úgy kell könyörögni, hogy az okkal horgonyos lapok kapják meg a hátrányukat), szóval ezt is figyelembe kéne venni, mielőtt összevissza jönnek ki a lapok megint.
Jah mégegy általános vélemény tőlem, de ez fent már bent volt egy mondatban.
Arra kellene figyelni, hogy a 2006-2007 előtti lapokat (tehát már a régmúlt/múltidézőben megjelenőeket is, az előtte levőket meg pláne: ŐV, Rúvel stb...) kéne update-elni az asztali verziójukhoz képest, akár IK-ban, akár képességben.
Pontszám: 7.76
Oldal: 1234567